biomecanique

VIkt & längd efter sista del = ( Det Känns behövas lite information för användning.)

Av Amor - 2024-04-30 19:30

 

Välkommen
till
ny
Biomecanique.

Tidigare Biomecanique försvann / ja,  min kunskaps blogg.

VIkt & längd efter sista del saknas =

( Det Känns behövas lite information för användningen.)

 

Möjligen svårt att påminna alla inlägg igen (06 del + sista del.)

 

Här och Nu.

 

Jag går lugn  & ro på min bestämd väg att minska vikten.

           

Hans lagar är värda från början.  

 

Det visat  Covid 19 att Ha bosätta sig mest

 

hos överviktiga personer, vad var. & är effekten kvarstår.

         

Här och Nu. .........     Sköt om dig.

 

 

------------------------

           

 Covid har rest i hela jorden; personer med olika kropper.

+ olika effekt.

            

 

 

 

Ett barn är ett barn, är ett barn. Amor

  

En ros är en ros, är en ros. ?  

      

Ge mig dina skor, jag säger hur du går. Amor

    

---------------

ÖverVikt behöver hjälp i leder att bli stabillare.

    

 Spåret av Fötterna kan visa mycket än man tror. Amor

………………………………………………………………………………

&

 


Rörelser i höft / knä / virist  & fot; när vikten är högt.

 

Vad händer det ens liv utan hjäp i fram---tiden?

     

Gång är viktigaste & komplicerade Rörelser i kroppen,

 

 

   Har en process att utvecklas & är unik hos individen.
..............   


Det tar tid att gå långtsamt, men man ska börja någon.

 

Det spelar ingen roll hur långsamt du rör dig,

 

så länge du inte stannar. Konfucius

………………………………………………………

   

 

Många år att rätta gången hos olika personer med  olika ortopediska hjälpmedel i  olika åldrar  & vikt & längd.

     

( Pred Ej Krig.) 1000,000 frågor bara  ett svar.

 

Övervikt & hjälpmedel krav. ändringar.

Man vill så man kan bli. Det är inte så lätt men det är möjligt. Amor

  Musiken finns men hörs inte.   

        

Rätt balans & rätt yta att stå på (ledskador i höft / knä / vrist.)

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

———————————————

Klicka på:

KNU: Kyungpook National University

Center of Asian Studies

    

Tack för besöket och förslaget.

Jag hinner inte mer än att sköta om mina bloggar.

 

Jag är glad att ha fina människor och organisationer , som har  kontakt med mig &

godkänner mitt jobb,

  

Er website är nu i källor och länkar i min blogg.Tack igen , Amor

————-

Kommunikation och mer information gör oss klokare.

Till Er alla besökare:

Jag har inte företaget mer  ej söker marknad etc.

…..

Jag vill inte alls vara med Facebook page, twitter feed , youtube ,etc.

 

Tack för era förslag:

Biomecanique skrivs för Er & tillhör Er:

+x+ Jag kan inte godkänna något naturläkemedel. Har ej kunskap om detta bara får jag

deras web genom kommentarer. Ni är själva ansvar för och myndigheter

som accepterade

att marknatsföras det.     klicka på (visa)

..........................

   

1) speak your mind.

Det finnas olika åsikter om bantningsmedel och nturmedel etc.

 

Speak your mind är mot en av dem och själva website säger annan sak.

Det är bra att skriva om olika åsikter Ni besökare själva kan bestämma.

 

Läs  först den sidan (1) och läs efter web under (2).

Tack för besöket.


2) Pure Garcinia Cambogia Extract: Klicka på bilder se web-platsen.

Tack för vänligheten.


Det är värt att läsa både och man lär sig mycket än man tror. lycka till

…………………………………………………..


Lära känna mer en geni på jorden.

.............

Hans tankar om människans kropp & vardags. etc

 

otänkbara tankar & första målare  jobbar  svart Vit.

Min egen s. Dali.

 

Första person, som började leka med

 

tid & tidmätare.

 

(En mätare landar på filten & sitter & fladdrar med sina vingar en stund.)

 

Minnet av envishet.

........

 Målningen färdigställdes 1931 och är ett av Dalis mest berömda konstverk.

      

Covid 19 & Spanska influensa.

 

(Pandemin varade mellan mars 1918 och juni 1920)

       

 

De hade likadan mask krav.

 

 Dali jobbade i människans kropp & anatomi  & egen ansikte

 

&. mustach på sitt sätt.


 Dali har själv sagt att han blev inspirerad till tavlan när han såg

 

Camenbert-ost smälta i solen!

 

The Persistence of Memory finns på MoMa, Museum of Modern Art, i

---------------------------

Salvador Dali: A collection of 933 works (HD)

    

.....

Stoppa varje målning & titta på, så lång som behövs.

 

lycka till resa med honom är inte så lätt.

----------------

 


livet är inte så lätt mellan oväder av olika slag, ?

...........

Tackar bloggplatsen. för utrymme.

 

  

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards